Home Aktualitet “Ndihemi të harruar nga qeveria Rama prej 8 vitesh”. Arsimtarët: “ Mësuesit nuk i është dhënë vlerësimi i duhur.” Bushati: “ Angazhohem se me ardhjen në pushtet të Partisë Demokratike, do të ulem me specialistët e fushës që të zgjidhim problemet”

“Ndihemi të harruar nga qeveria Rama prej 8 vitesh”. Arsimtarët: “ Mësuesit nuk i është dhënë vlerësimi i duhur.” Bushati: “ Angazhohem se me ardhjen në pushtet të Partisë Demokratike, do të ulem me specialistët e fushës që të zgjidhim problemet”

nga Editor


 
Nëse do ta shuash një komb, shkatërro arsimin. Dhe këtë u mundua të bëjë qeveria 8 vjeçare e rilindjes, nuk trajtoi me dinjitet figurën e mësuesit duke mos i dhënë vlerësimin e duhur.
Drejtuesi politik i partisë demokratike për qarkun Shkodër, Helidon Bushati zhvilloi një takim me mësuesit e kryeqendrës së veriut, ku u njoh nga afër me shqetësimet e tyre.
Mësuesit shprehën shqetësimin për mungesën e mbështetjes nga qeveria, cilësia e dobët e teksteve shkollore nga klasa e pare deri në vitin e tretë të gjimnazit, gjendja në të cilën ndodhen shkollat në vend kryesisht në zonat rurale.
Ndërkohë që mësuesit e këtyre zonave përballen me shumë sfida , infrastruktura e dobët dhe mungesa e transportit të duhur i tyre dhe i nxënësve.
Një problematikë tjetër është edhe mungesa e vëmendjes ndaj shkollës artistikë “Prenk Jakova” në Shkodër, si një shkollë e cila nxjerr talent në fushat e ndryshme të artit.
Helidon Bushati pasi u njoh me këto shqetësime, shpalosi programin e partisë demokratike dhe u angazhua se pagat do të rriten me 50%, duke u garantuar pedagogëve shqiptarë paga prej 900 Euro në muaj dhe profesorëve paga prej 1300 Euro.
ZBARDHJA E PLOTË
 
Helidon Bushati: Kur është një deputet i opozitës nuk është aq e lehtë, kështu që mirënjohja është dyfishe jo se nuk e ndjejnë edhe të tjerët që nuk kanë marr pjesë por presioni i qeverisë sot ndaj mësuesve, mjekëve, punonjësve të administratës të cilët me vullnet të lirë pas orarit të punës, janë të lirë edhe sipas legjislacionit që të marrin pjesë me persona politikm,sidoqoftë bëheni target i presioneve , i shantazheve të drejtuesve tuaj. Faktikisht , do të doja të shprehja edhe një mesazh karshi gjithë drejtuesve të arsimit në Shkodër, që duhet të kenë kujdes me prisonet , me shantazhet politike sepse pas 25 prillit nuk do të ketë më një Edi Ram që ti mbroj. Nuk do të ketë drejtora rajonalqë ti mbrojnë, do të trajtohen sipas legjislacionit dhe me të vërtetë është një ndër angazhimet e mia si drejtues i qarkut Shkodër që të rishikoj pozicionin e secilit drejtues, jo vetëm arsimit port ë gjithë institucioneve publike në Shkodër, të cilët gjatë këtyre 8 viteve kanë mbajtur një qëndrim politik dhe kanë trajtuar institucionin përkatës si një institucion politik.
Duhet të jeni në qendër të vëmendjes jo vetëm të këtij takimit por edhe të politikave të qeverisjes së partisë demokratike pas 25 prillit, sepse jeni ju që formëzoni, ju që jepni edukatën brezave të ardhshëm. Praktikisht, si i formoni  ju brezat e sotëm, arsimimin , formimin që i jepni sot ju brezit të sotëm do të jetë Shqipëria e të ardhmes.
Një brez i formuar mirë është një brez që jep optimizëm për të ardhmen.

Arsimtari 1: Një nga problemet, organizimi ose kthimi i drejtorisë arsimore rajonale . Për mu është koncept i gabuar, organizimi që nga ministria e deri tek zyrat arsimore më të vogla. Duhet një organizim total , për shembull në zyrat ose drejtori arsimore nga 10-15 punonjës, vetëm 1 ose 2 janë për kurrikulen e arsimit, tjerët gjithë janë shkesagj. Kjo vazhdon me drejtoritë e shkollave dhe mësuesit janë kthy në letragji , ma shumë kanë me plotësu letra e shkresa sesa me bam sim.

Arsimtari 2:  Kena 3 regjistra që marrim me vedi, 3 libra që marrim me vedi sepse thotë merr informacion nga cili libër mundesh. Është një tmer.

Helidon bushati: Unë nuk mund të shtoj më tepër  sesa atë që është thënë në programin e partisë demokratike , që është përmirësimi thelbësor I kurrikulave. Besoj që Brenda kësaj është edhe rishikimi, jo vetëm në drejtoritë arsimore rajonale por sidomos edhe në shkolla sepse ajo është pjesa kryesore. Sepse sikur të ishte e keqja vetëm tek drejtoritë tek DARI do të ishte gjysma e së keqes, por nqs kjo transpozohet dhe kalon edhe në të gjitha shkollat , kjo është problem i madh.

Arsimtari 3: Kemi dy probleme zoti deputet , masi më rastisi mbas 20 viteve punë në qytet me kalu edhe njëherë në fshat dmth jam has me nja dy problem që është transporti i arsimtarëve dhe i fëmijëve. E dyta, duke qenë se fshatrat janë duke u braktis, unë do të mendosha që të grupohen shkolla sepse nuk ka eficenc më, sepse edhe transporti I fëmijëve bëhet me një autobus. I mbledh nëpër disa shkolla, e di që ka efekt dhe do të dalin ndoshta edhe arsimtar ma tepër, por kjo do ketë një plan afatgjatë .

Helidon Bushati : Është një pikë tek programi i partisë demokratike dhe ëështë në koncept. Partia demokratike, cdo gjë që ka funksionuar dhe ka pasur vlerë gjatë 8 vjecarit që kemi qenë në qeverisje, do ta ripropozoj me përmirësime përkatëse , por minimalisht do rikthehet në element që kanë funksionuar .

Asimtari 4: Duke pa programin që kishte partia demokratike edhe në teatrin Migjeni të kthehet në teatër kombëtar edhe shkolla kombëtare artistike “Prenk Jakova” do të isht një mrekulli. Doi rriste prestigjin dhe vlerat metropolit të Shkdrës. Është shkollë që festoon 60 vjetorin, është shkollë që ka nxjerr artista në tan boten, që ka emrin e jë kompozitorit të madh të Shqipërisë … pse mos t’I kthehet ai titull? Pse u hoq njëherë? Nga kush erdhi kjo hekje?
Se s’ po vijoj diskutimin ma thellë që u mbyll universiteti i arteve në Shkodër.

Arsimtari 5: Sistemi shkollor i shkollave artistikeështë në krizë të papame. Kjo reflektohet kryesisht  në universitetin e arteve, atje problemet janë gjithnjë e më të mëdha, por asnjëherë gjatë kësaj periudhe me premtime shumë të mëdha nuk arriti të rikonstruktohet sistemi në përgjithësi.

Arsimtari 6: Një tjetër problem që është I rëndësishëmështë lëvizja e mësuesave që punojnë në bashkinë Vau Dejës për me dasht me pas një lëvizje në Shkodër. Kjo është sepse të gjithë mësuesat do të kalojnë në portal për me ardh me lëviz në Shkodër edhe pse jena banus të bashkisë Shkodër.

Arsimtari 7 : Tesh që jam studente e doktoraturës e shoh me kurrikulen e gjuhës shqipe , nga klasa 1 deri në klasën e 12 , ka një mosvijimshmëri të mendimit nga ana metodike edhe nga ana mësimore . Nga praktika që shpesh herë gjuha shqipe është unike në llojin e vet , nuk ka nevoj me kopju të tjerët , do të kishte kenë shumë bukur ne me ndjek eksperiencën e Maqedonisë ku flitet shqip apo Kosovës. Edhe nqs nuk kena mundësi për risi , janë të pakten vitet e fundit mbi 100 studime doktorale që kanë marr pikë max nga ministria e arsimit , kështu që nuk është e drejt që këto most ë merren në konsiderat mendimet e tyre. Shoh një shqetësim të madh , tjetër gja bajmë ne nga klasa 10-12 dhe tjetër na bjen në provim mature . Nga kontaktet që kam sidomos me pedagogët e juridikut apo ekonomikut , shprehin shqetësim të madh, studetat I kena mirë por nuk na dijnë shumë mirë me shkru shqip dhe gishtin e drejtojnë tek ne.  Shpresoj të mbledhen ekspertët dhe ta shikojnë këtë gjë , të ndiqet një vijushmëri dhe të jepen njohuritë bazë gjuhësore sepse të jetojmë në Shqipëri , të jena krenar që jena shqiptarë dhe mos të dijmë tëshkruajmë, të mendojmë, të flasim shqip deri diku mendoj se është e turpshme.
Helidon Bushati: Marr angazhim se me ardhjen e partisë demokratike në pushtet do të ulem me specialistët e fushës.
                           

Lajme te ngjashme